Ana Sayfa/İLKOKUL, TÜM HABERLER/Felsefe Temalı 3. Sınıflar Bilim Eğitimi Projemizi Tamamladık

Felsefe Temalı 3. Sınıflar Bilim Eğitimi Projemizi Tamamladık

3.sınıf öğrencilerimize yönelik ARGEM uzmanları rehberliğinde yürüttüğümüz felsefe temalı “Haklarımız Sorumluluklarımız” bilim eğitimi projesi sunumlarımızı, 5-11 Ocak 2022 tarihleri arasında gerçekleştirdik.

Doğru değerlendirmeler yapabilecek zihinsel beceriler kazandırarak bu becerileri içselleştirmelerine yönelik yürüttüğümüz projede öğrencilerimiz; eleştirel düşünme, yaratıcılık, sorun çözme, kendi düşüncelerini paylaşma, duygu düzenleme ve başkalarıyla etkileşimde olma gibi becerilerini de geliştirme olanağı buldular.

IB okulu ve PYP aday okulu olarak öğrenenin özne olduğu bir yaklaşımla yapılandırdığımız, araştırma ve sorgulama odaklı projemize öğrencilerimizin merak ettikleri konularla başladık.

Proje sürecinde öğrencilerimiz, entelektüel merakları doğrultusunda belirli zaman aralıklarında bir metinden, bir görselden ya da günlük yaşam deneyimlerinden sorgulamayı önceleyen yöntemle belirlediğimiz kavramlara ulaştılar. Araştırma sorularını belirleyip yorumlayacakları gereçleri seçerken de kendi seçim ve kararları doğrultusunda tüm süreci etkin bir biçimde yürüttüler.

Sınıf ortamının yansıtıldığı proje sunum gününde ise öğrencilerimiz, bilimsel araştırma yöntemlerini de kullanarak projelerini veli ve arkadaşları ile paylaştılar.

We Completed Our Philosophy Themed 3rd Grade Science Education Project

Our 3rd grade students presented philosophy themed science education projects entitled “Our Rights and Responsibilities” under the guidance of ARGEM experts between the 5th and 11th January 2022.

The project was carried out to help students internalize mental skills that can help them make accurate assessments. Our students also had the opportunity to develop skills such as critical thinking, creativity, problem solving, sharing their own thoughts, regulating emotions and interacting with others.

2022-01-19T10:46:30+03:00 11 Ocak 2022|İLKOKUL, TÜM HABERLER|