• Amacımız, Atatürk’ün çizdiği çağdaş ve aydınlık yolda ilerleyen geleceğimizin güvencesi olan çocuklarımızın, sevgi dolu, yaratıcı, duyarlı, mutlu, ahlaki değerleri benimsemiş, benlik kavramı ve öz güveni gelişmiş bireyler olarak yetişmeleri; temel bilgi ve becerileri kazanarak bir üst öğrenim dönemine en iyi biçimde hazırlanmalarını sağlamaktır.

    Arı Önokul, özgüven ve sorumluluk duygusunu, güçlü bir kişisel ve toplumsal sorumluluk duygusuyla kaynaştırabilen bireylerin yetişmesi için gerekli temel okulöncesi eğitim ve öğretimi vermeyi amaçlamaktadır.

    Bunun için de, her çocuğun yaş dönemine özgü gelişimlerinin başarıyla tamamlanması ve bir üst gelişim dönemine hazırlanmasına yönelik programlar sayesinde çocuklarımızın, her fırsattan yararlanarak verimli ve mutlu bir yaşam sürmeleri için gerekli olan nitelikleri kazanmalarını hedeflemekteyiz.

    ULUSLARARASI BAKALORYA İLK YILLAR PROGRAMI İLE ÖNOKULDA ;

    • Öğrencilerin akademik, sosyal ve duygusal olarak “iyi olma” hallerini sağlamayı amaçlar.
    • Öğrencileri, öğrenme süreçlerinde kendilerini geliştirme ve sorumluluk alma konusunda isteklendirir.
    • Öğrencilerimizin, öğrenme ve öğretim sürecinin öznesi olmasını sağlar.
    • Öğrencilerimizi keşfederek öğrenmeye, araştırmaya – sorgulamaya teşvik eder.
    • Öğrencilerimizin, kendilerini birden fazla dilde, öz güvenle ifade etmesine olanak sunar.
    • Öğrencilerimizin uluslararası bilinç geliştirmelerine katkıda bulunur.
    • Öğrencilerin, ulusal bilincin yanı sıra uluslararası bir bilinçle kendilerini geliştirerek kişisel değerler edinmelerine katkıda bulunur.
    • Öğrencilerin küresel konu ve sorunları anlama, sorunlara çözüm üretme ve duyarlı olma çabalarını destekler.
    • Derslerde, yaşamlarıyla ilişkili araştırma ve sorgulama yapma olanağı, öğrencilerimizin daha karmaşık ve birbiriyle bağlantılı olan kavramlarla ilgili anlayış geliştirmelerini sağlar. Bu sayede öğrencilerimiz, olaylara ve durumlara farklı bakış açılarından bakabilirler ve durumları değerlendirebilirler.
    • Öğrendiklerini yaşamlarında kullanmalarını teşvik eder.
    • Öğrencilerimizin, yeni deneyimlere açık olup, karşılaştıkları sorun ve zorluklara yaratıcı ve anlamlı çözümler üretmesini destekler.
    • Öğrencilerimizin duyarlı ve sorumlu dünya insanları olarak yetişmelerini hedefler.