Ana Sayfa/ORTAOKUL, TÜM HABERLER/Felsefe Etkinliğinde Düşünmeyi ve Bilginin Doğruluğunu Sorguladık

Felsefe Etkinliğinde Düşünmeyi ve Bilginin Doğruluğunu Sorguladık

5. sınıf öğrencilerimizle “düşünmek, genellemeler, etik kurallar ve bilgi” kavramlarını içeren felsefe etkinliğimizi; sınıflarımızda ve Arı Spor ve Etkinlik Merkezinde, 9-27 Mayıs 2022 tarihleri arasında gerçekleştirdik.

Etkinlikte, her hafta verilen bir metindeki örnek olay üzerinden o haftanın kavramlarına ulaşan öğrencilerimiz; metinlere farklı açılardan yaklaşarak yöneltilen soruları yanıtladılar. Öğrencilerimiz tarafından belirtilen düşünce ve yorumların ardından da çıkış kartı olarak kavramlarla ilgili ilişkilendirilen sözcükler belirlendi.

“Düşünme” kavramı ile başlayan ve “genellemeler, etik kurallar” ile süren etkinlikte, eleştirel dönüşümlü düşünme, açık fikirli olma, iletişim kurma, üst düzey düşünme ve yorumlama becerilerini geliştirme olanağı bulan öğrencilerimiz; “Bilgiye nasıl ulaşılır? Bilgi nasıl yayılır? Doğru ve yanlış bilgi nasıl ayırt edilir?” gibi sorular hakkında birbirleriyle paylaşımda bulundular.

We Questioned Thinking and the Accuracy of Knowledge in a Philosophy Activity

We held a philosophy activity, which included the concepts of “thinking, generalizations, ethical rules and knowledge”, with our 5th grade students in their classrooms and in Arı Sports and Activity Center between 9 – 27 May 2022.

2022-06-15T08:18:23+03:00 27 Mayıs 2022|ORTAOKUL, TÜM HABERLER|