Ana Sayfa/ARI İLKÖĞRETİM KURUMLARI, TÜM HABERLER/ÖĞRENCİLERİMİZ “KODLAMA SAATİ” KAZANIMLARINI DİJİTAL ÜRÜNE DÖNÜŞTÜRÜYOR

ÖĞRENCİLERİMİZ “KODLAMA SAATİ” KAZANIMLARINI DİJİTAL ÜRÜNE DÖNÜŞTÜRÜYOR

    Öğrencilerimizin yaratıcılık, yenilikçilik, araştırmacılık, eleştirel düşünme, iletişim ve iş birliği becerilerinin gelişimlerini sağlamanın yanı sıra bilişim teknolojilerini yakından izleyen, akılcı ve bilimsel düşünme gücüne sahip, dijital çağın gereklerini yerine getiren 21. yüzyıl bireyleri olarak yetişmelerini amaçlıyoruz. Bu doğrultuda öğrencilerimizin öğrenme gereksinimleri doğrultusunda teknolojiyi etkin bir biçimde kullanmalarına ve yaratıcılıklarını teknolojiyle buluşturmalarına olanak sunuyoruz.

   2014-2015 eğitim-öğretim yılında başlattığımız ve öğrencilerimizin bilgisayar programlamanın temelini öğrendikleri, sayısal problem çözme becerilerini ve yaratıcılıklarını geliştirdikleri “Kodlama Saati” programını bu eğitim öğretim yılında da sürdürüyoruz.

    Öğrencilerimiz bilimsel düşünmeyi öğrenmelerinin merkezine alarak, bilgisayar ve iletişim teknolojisinin değişimine ve gelişimine ayak uyduran, dijital ürünleri kavrayan, tasarlayan ve üreten bireyler olmaları için “Kodlama Saati” programını, teknolojiyle bütünleşik öğrenme ortamlarında uyguluyorlar. Öğrencilerimiz “Kodlama Saati” programında dijital uygulamaları en iyi biçimde kullanmanın yanı sıra, programda edindikleri kazanımları dijital ürüne dönüştürmeye yönelik çalışmalar yapıyor, öğrenme sürecinde oyun, yazılım ve animasyonlar üretiyorlar.

     Ayrıca Arı Okulları olarak 07-13 Aralık 2015 tarihleri arasında gerçekleştirilecek “Bilgisayar Bilimi Eğitimi Haftası”nın bir etkinliği olan ve geçtiğimiz yıl katıldığımız “Kodlama Saati” etkinliğinde bu yıl da yerimizi alacağız.

1

2

3

4

5

6

7

8

2015-11-23T08:01:31+03:00 23 Kasım 2015|ARI İLKÖĞRETİM KURUMLARI, TÜM HABERLER|