İki yılda bir düzenlenen ve bu yıl 20 Mayıs 2021 tarihinde gerçekleştirilen i-EARN Sanal Proje Sergisi, öğrenciler ve eğitimciler için i-EARN proje çalışmalarını ve sonuçlarını küresel bir izleyici kitlesine sergileme olanağı sundu.
Eğitim ortamlarını pek çok yönden etkileyen Kovid-19 sürecinde, okulumuz ve ABD’den proje ortağı Appomattox İlköğretim Okulu rehberliğinde yürütülen “GOLD: Öğrenme ve Gelişimin Küresel Sahipliği” projemiz, öğretmenlerin yanı sıra öğrencilerin küresel yetkinliklerini de gösterdi.
Projede, 1.sınıf öğrencilerinin akademik ilerlemelerinin yanı sıra sosyal ve duygusal durumları üzerindeki etkisini gözlemleme olanağı bulan okulumuz ve proje ortağı olduğumuz okul, öğrencileri için öğretim programlarını yenilemeye ve küresel bir iş birliği yapmaya, pandemi sürecinde çocuk haklarını da hatırlatmaya dönük projeleriyle ses getirdi. Bu doğrultuda öncelikle uluslararası bir öğrenci sanat eseri sergisi ve ortaklaşa hazırlanan “Dünya Küçük” adlı bir şarkı aracılığıyla süreçteki yaratıcılıklar gösterildi. Ardından öğrencilerinin birlikte şarkı söylediği “The World is Small” adlı şarkının video klibi, i-EARN Sanal Proje Sergisi’ndeki gösteride büyük beğeni topladı.
i-EARN’de yepyeni ve dikkat çekici olan “GOLD” projemiz, kazandığı bu beğeninin ödülünü ise i-EARN Eğitim Platformunda bir makaleye konu alarak aldı.
Öğrencilerimizin kültürler arası iş birliğini yansıtan ve çocuk hakları ile ilgili oluşturdukları farkındalığın ayrıntılı olarak paylaşıldığı yazıya, https://us.iearn.org/news/iearn-global-projects-when-innovation-meets-tradition adresinden ulaşabilirsiniz.
Our ‘GOLD’ Project was featured in the i-EARN Education Platform Article
In the Covid-19 process, which affects educational environments in many ways, our ‘GOLD’: Global Ownership of Learning and Development’ project, carried out under the guidance of our school and its project partner from the USA, Appomattox Primary School, showed the global competencies of students as well as teachers.
Our “GOLD” project, which is brand new and remarkable in i-EARN, received the award for this admiration, with an article on the i-EARN Education Platform.
The awareness of our students about children’s rights, which reflects the intercultural cooperation and is shared in detail, You can reach it at https://us.iearn.org/news/iearn-global-projects-when-innovation-meets-tradition